Skip to content

indi

Výskumné projekty Katedry komunikačnej a literárnej výchovy Pedagogickej fakulty Prešovskej univerzity v Prešove

  • Aktuality
  • Detské porozumenie textu
  • Komunikujeme písaním
    • Publikácia
    • Príloha 1 Evokačné karty
    • Príloha 2 Pracovné listy Proces
    • Príloha 3 Pracovné listy Čítame a píšeme o písaní
    • Príloha 4 Prídavné hárky
    • Príloha 5 Prídavné editačné lístky
    • Príloha 6 Podporné nálepky
  • Implicitné jazykové znalosti dieťaťa
  • Lingvistický model vyučovania
  • Publikácie
  • Dieťa a slovotvorba
  • Encyklopédia jazyka pre deti
  • Integrovaná didaktika
    • Médiá
    • O projekte
    • Učebnica
    • Vyučovacie projekty
      • Ako prechádzať cez cestu bezpečne?
      • Ako vyzerá svet zhora?
      • Listy, čo nepadajú zo stromov
      • Naša národná minulosť
      • Prečo sa slová volajú práve tak?
      • Prečo sa stonožka volá stonožka, keď nemá sto nôh
      • Prečo sa striedajú ročné obdobia?
      • Priateľstvo, vernosť, odpustenie
      • Príhody smelého Zajka
      • Pytačky
  • Fórum
  • Archív aktualít
  • Home
  • »
  • Prezentácia výskumných projektov na konferencii The International Association for Research in L1 Education (ARLE) v Lisabone, Portugalsko, 2019
  • »
    • 1. septembra 20221. septembra 2022
    • by superindi
  • Aktuality

Prezentácia výskumných projektov na konferencii The International Association for Research in L1 Education (ARLE) v Lisabone, Portugalsko, 2019

Prezentácia výskumov v rámci projektov: VEGA 1/0353/18 Implicitné jazykové znalosti dieťaťa mladšieho školského veku; VEGA 1/0095/18 Umelecká hodnota, trivialita, brak a gýč v literárnej, výtvarnej a hudobnej tvorbe pre deti a mládež a projektu APVV-15-0273 Experimentálne overovanie programov na stimuláciu exekutívnych funkcií slaboprospievajúceho žiaka (na konci 1. stupňa školskej dochádzky) – kognitívny stimulačný potenciál matematiky a slovenského jazyka na zahraničnej konferencii v Lisabone (Portugalsko, 2019).

 

Languages and texts: learning and developmental approaches

The 12th conference of the International Association for Research in L1 Education

June 26-28, 2019, Universidade NOVA de Lisboa (Portugal)

 

 

Výsledky výskumov prezentovali prof. PaedDr. Ľudmila Liptáková, CSc., a Mgr. Dávid Dziak v príspevku s názvom Children´s understanding of a prosocial literary role model a doc. PaedDr. Martin Klimovič, PhD., v príspevku What slow and/or innacurate readers report on how they learn from text.

 

Program a abstrakty príspevkov sú dostupné na: https://arle.conference-system.com/reports-conf/ARLE%202019

 

Značky:aktualita
Share

Vyšla monografia Implicitné jazykové znalosti dieťaťa – hlavný výstup projektu VEGA 1/0353/18

Vedecký seminár Edukačné a vývinové aspekty jazykových znalostí dieťaťa (19. 6. 2020)

Copyright All Rights Reserved 2022 Theme: Puskar by Template Sell.